Äntligen löp

Ibland är det så att man börjar misströsta, har vi räknat så fel? Kalendrarna där de tidigare löpen har varit inskrivna kommer fram och man börjar räkna igen. Ja, alla beräkningar stämmer hon bör löpa ungefär v11 och planerad parning ungefär v13. Har hela tiden haft misstanken om att det skulle bli tidigare.
Varför löper hon inte? Varje dag kontrollerar man för att se om det är på gång. 
 
Äntligen löp på riktigt!!
Om två veckor v16 är jag (Pelle) och Atma på resa ner mot Skåne. Planering, hinner vi göra ett progesterontest eller struntar vi bara i det och går på magkänsla? Vilken av bilarna ska jag ta? Orkar jag köra 145 mil på en dag eller blir det en tvådagars resa? Hotell ska bokas, mycket som man ska tänka på. Väskan ska packas, behövs munskydd även om jag har antikroppar?
Hoppas bara att allt går vägen och att Atma gillar den utvalda hanen.
Håller tummarna att allt går bra 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0